آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ - ساعت ۱۷:۵۴
مدیر عامل شرکت آلومینای ایران خبر داد:

شروع عملیات اجرایی تولید همزمان برق و بخار اختصاصی شرکت آلومینا

مدیرعامل شرکت آلومینای جاجرم گفت: تولید همزمان برق و بخار (نیروگاه) اختصاصی شرکت آلومینا به ظرفیت ۱۸۰ مگاوات با پیاده‌سازی UTM نقاط و تسطیح حریم نیروگاهی کلید خورد.
شروع عملیات اجرایی تولید همزمان برق و بخار اختصاصی شرکت آلومینا,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، مدیرعامل شرکت آلومینای ایران اظهارکرد: پروژه‌های نیروگاهی شرکت آلومینا با مدیریت اجرایی کارشناسان خبره مجموعه در قالب دو طرح نیروگاهی( نیروگاه حرارتی ۱۸۰ مگاواتی در دو فاز ۹۰ مگاواتی و نیروگاه خورشیدی ۳۰ مگاواتی در سه فاز ۱۰ مگاواتی ) بعنوان توسعه زیرساخت‌های شرکت آلومینا به منظور تامین انرژی برق، مشکل قطعی و کاهش اجباری مصرف برق در طول سال که باعث کاهش تولید می‌شود را برطرف و بخار مورد نیاز واحدهای عملیاتی سایت را تامین می‌کند و نیز زیرساخت‌ اساسی برای رشد و توسعه صنایع تولید آلومینا و آلومینیوم و سایر صنایع پایین دستی را فراهم خواهد کرد.

شه‌بخش افزود:  کلیه مجوزهای لازم جهت احداث نیروگاه خورشیدی اخذ شده، اسناد مناقصه تهیه و با اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بررسی‌های لازم جهت انتخاب سرمایه‌گذار توانمند در دست اقدام می‌باشد. همچنین اکثر مجوزهای لازم برای نیروگاه حرارتی اخذ شده و برای نهایی نمودن مجوزهای باقیمانده جلسات نهایی با سازمان‌های مربوطه هفته آینده برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا جهت احداث نیروگاه حرارتی شش گروه سرمایه‌گذار مستندات لازم را ارائه که طی ارزیابی کیفی صورت گرفته چهار گروه امتیاز لازم را برای شرکت در مناقصه کسب کردند و با توجه به نهایی کردن اسناد مناقصه امیدواریم بتوانیم حداکثر تا پایان ماه آینده سرمایه‌گذار و پیمانکار برنده مناقصه را مشخص و مراحل اجرایی توسط پیمانکار آغاز شود

انتهای پیام/م


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان