آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ - ساعت ۲۱:۵۹
نماینده مردم شیروان در مجلس؛

۲۰ پروژه عمرانی همزمان در شیروان اجرا می‌شود

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای طرح‌های گوناگون از جمله پروژه های آبرسانی، آسفالت و ... شیروان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.
 ۲۰ پروژه عمرانی همزمان در شیروان اجرا می‌شود,

به گزارش عصر‌اترک از شیروان، علی جدی در دیدار با نمایشگاه داران خودرو از خدمت در حوزه آبرسانی خبر داد و اظهار داشت: ابر پروژه آب رسانی به شهرستان شیروان و فاروج و ۱۴۰ روستای در مسیر از محل مرز سرانی توسط قرارگاه خاتم به زودی به صورت ترک تشریفات شروع خواهد شدو ان شاءالله بحران آب برای چند دهه آینده برطرف خواهد شد.

وی گفت: هم اکنون در مجتمع زیدر سرانی، مجتمع عبدآباد، مجتمع خطاب، مجتمع گرماب و در مجموع در ۲۰ نقطه شهرستان شیروان در حال اجرای پروژه های آبرسانی هستیم که حداقل ۷۰ روستا از آب پایدار با چاه های عمیق برخوردار خواهند شد.

جدی با بیان این که در سال جاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه آبرسانی هزینه می‌شود، افزود: ۸ چاه جدید در مناطق گرزو، پیر شهید و چلو حفر و تجهیز شده که پروژه بزرگ آبرسانی شهر شیروان از محل چاه های آهکی جنوب شیروان مجموعا ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و تا تابستان امسال به پایان می‌رسد که امیدواریم با این وجود بحران آب نداشته باشیم.

نماینده مردم شیروان تصریح کرد: مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی جدید شهر شیروان جزو پروژه‌های اضطراری کشور ثبت کردیم و تا شهریور ماه به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/حق‌بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان