آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ساعت ۲۰:۵۳

اجرای طرح اضطراری تامین آب شرب شهر شیروان برای گذر از تابستان ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت: طرح اضطراری تامین آب شرب شهر شیروان برای گذر از تابستان سال ۱۴۰۲ در حال اجرا است.
اجرای طرح اضطراری تامین آب شرب شهر شیروان برای گذر از تابستان ۱۴۰۲,

به گزارش عصراترک به نقل از ایسنا، رضا نعیمی، اظهار کرد: در حال حاضر تامین آب شرب شهر شیروان از ۱۹ حلقه چاه در سطح شهر و همچنین سد بارزو صورت می گیرد که با توجه به کاهش بارندگی و کاهش چشمگیر ذخایر سد مذکور، برنامه اجرای طرح اضطراری آبرسانی از چاه های گرزو، پیرشهید و شیرکوه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳ حلقه چاه گرزو و یک حلقه چاه شیرکوه حفر، تجهیز و برق رسانی شده و در مدار بهره برداری قرار گرفته است، گفت: تجهیز ۳ حلقه چاه پیرشهید و اجرای ۷ کیلومتر خط انتقال به پیمانکار واگذار شده است که تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای اجرای برق رسانی به این چاه ها نیز با اداره برق هماهنگی های لازم انجام گرفته است.

نعیمی خاطرنشان کرد: پیمانکار جدید مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی شیرکوه نیز از طریق مناقصه تعیین شده و با ابلاغ قراردادی به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی، اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح اضطراری آبرسانی به شهر شیروان را تاکنون ۱۳ میلیارد تومان و اعتبار مورد نیاز جهت اتمام این طرح را ۵۵ میلیارد تومان عنوان کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۴ شهر و ۱۳۱ روستا تحت پوشش خدمات امور آب و فاضلاب شهرستان شیروان قرار دارند.

انتهای پیام/

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان