آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ساعت ۲۱:۴۵
امام جمعه شیروان:

انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن همانند مبعث از روزهای تاریخی است

امام جمعه شیروان در جلسه شورای اداری شهرستان شیروان گفت: انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن همانند مبعث از روزهای تاریخی است و اگر بگوییم ۲۲ بهمن یک مبعث کوچک است گزاف نگفته‌ایم انقلاب اسلامی نه تنها در ایران بلکه در دنیا حرکت بزرگی را تشکیل داد.
انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن همانند مبعث از روزهای تاریخی است,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از شیروان، حجت الاسلام تکمیلی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شیروان گفت: ماه رجب ویژگی‌های متعددی دارد یکی از این ویژگی‌ها موالید با برکتی است که در این ماه اتفاق افتاده است و برترین موالید در ۱۳ رجب مولود کعبه امیرالمومنین علی بن ابیطالب است.

وی با بیان اینکه خود این ماه پر خیر و برکت است، افزود: مدیران یک جامعه خط و مشی مردم را تعیین و تایید می‌کنند اگر من و شما در مراسمات فرهنگی شهرستان پیشگام باشیم مردم هم پیشگام خواهند شد.

امام جمعه شیروان گفت: انسان عامل می‌تواند به دیگران امر کند لذا فرمانده خوب کسی است که از دیگران جلوتر باشد حال و هوای معنوی ماه رجب باید در خود ما دیده شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان دهه فجر را ایام الله دانست و اظهار داشت: نه تنها در تاریخ ما بلکه در کل تاریخ اسلام دهه فجر جز روزهای شاخص است مثل مبعث.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن همانند مبعث از روزهای تاریخی است و اگر بگوییم ۲۲ بهمن یک مبعث کوچک است گزاف نگفته‌ایم انقلاب اسلامی نه تنها در ایران بلکه در دنیا حرکت بزرگی را تشکیل داد.

حجت الاسلام حسین تکمیلی تصریح کرد: این روزها یک عده دنبال تطهیر چهره پهلوی هستند ولی وقتی تاریخ را مطالعه می‌کنیم متوجه می‌شویم که خیلی از عقب ماندگی ها را از آن زمان داریم ما توانستیم از آن فضای ظلمات وارد انقلاب اسلامی شویم.

امام جمعه شیروان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی مانند یک جرقه‌ی نور شکل گرفت و هر چه از عمر آن گذشت این نور بیشتر شد. وقتی از بیرون به انقلاب و جریان انقلاب اسلامی نگاه می کنیم تمام جریان کفر یکدست شدند و می‌خواهند به این انقلاب ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه شلوغ کاری‌های اخیر داخل کشور چیز جدیدی نبود و آخرین بار هم نخواهد بود، گفت: چون ما در مقابل دشمن گردن کش و قدار ایستاده‌ایم.

امام جمعه شیروان افزود: امروز انقلاب اسلامی حرف جدیدی دارد لذا دشمن تحریم می‌کند افراد جدید و نهادهای جدید را، آن چیزی که باید توجه داشته باشیم و به آن اهمیت بدهیم مردم هستند مردم باید پایبند به انقلاب باشند که این انقلاب مردم پایه است و دهه فجر انقلاب باید جشن های مردمی و تبیین های مردمی را شکل دهیم.

وی در پایان تاکید کرد: مهمترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم ایجاد رضایت و امید در مردم است مردم اگر در ادارات ناامید، خسته و ناراحت برگردند گویا با دست خودمان کمک کردیم به فتنه و اغتشاشات. ادارات باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

 

اقدام احمقانه اتحادیه اروپا را محکوک می کنیم

فرماندار شیروان در این نشست ضمن محکوم کردن تصمیم اتحادیه اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این غلام حلقه به گوش آمریکا کسانی که داعش و تروریست را حذف کردند را تروریست می خوانند ما ضمن محکوم کردن این رویه حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انجام می‌دهیم.

دولت اسماعیل زاده صرفه جویی در مصرف گاز و برق را تاکید کرد و گفت: ضمن تشکر اول از مردم و سپس مسئولین که مدیریت کردند تا دچار مشکل در قطعی گاز مانند استان های همجوار نشویم از مدیران می‌خواهم حتماً روابط عمومی های خود را فعال کنند و اخبار و اقدامات خود را به سمع و نظر مردم برسانند.

 

مردم همچنان صرفه جویی کنند

رئیس اداره گاز شهرستان شیروان افزود: برابر مصوبه ریاست جمهوری در تاریخ ۱۹ دی ماه به علت برودت هوا و متعاقب آن بحران افت فشار شدید گاز، دمای رفاه ادارات را در دستور کار قرار دادیم.

اکبرزاده افزود: از سویی در ۲۲ دی ماه گاز ترکمنستان به گرگان قطع شد و در ۲۶ و ۲۷ دی ماه افت شدید فشار گاز در شیروان ایجاد شد که با مصوباتی که در استانداری شکل گرفت.

وی ادامه داد: با دورکاری ادارات، قطع گاز صنایع، قطع گاز سی ان جی‌ها، قطع گاز واحدهای تجاری غیرضروری و از همه مهم‌تر صرفه جویی مردم توانستیم چند شهر کوچک را از قطعی گاز حفظ کنیم.

اکبرزاده با بیان اینکه تغییر تعرفه ها در بخش خانگی شکل گرفته است و در ۱۲ دهک اجرا می شود، تصریح کرد: در شیروان یک درصد مردم بد مصرف هستند اگر مشترکان نسبت به سال گذشته کم مصرف‌تر شوند ۴۵ درصد تخفیف می‌گیرند.

 

توانایی تولید بخش عظیمی از نیاز استان را داریم

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان شیروان اظهار داشت: پیرو منویات مقام معظم رهبری و شعار سال اقدامات لازم جهت ارائه خدمات تامین و توزیع نهاده‌های دامی، باغی و آبزیان انجام شده است.

 باقرزاده افزود: کل گندم تحویلی استان حدود ۱۰۵ هزار تن بوده که از این میزان ۲۴ هزار و ۷۰۰ تن حاصل زحمات زحمتکشان عرصه کشاورزی در شیروان می باشد. وی گفت: این شهرستان رتبه اول سیب درختی، گردو، چغندرقند، پرورش طیور، پرورش دام سبک و سنگین و آبزیان را در استان داراست.

 باقرزاده تصریح کرد: امسال از میان ۶۰ نمونه کشاورزی برتر در استان، ۲۱ نمونه از طرح از شیروان بوده است و در کشت قراردادی گندم شیروان با ۶ هزار هکتار با اختلاف معنی‌داری رتبه اول را دارد.

باقرزاده گفت: در تولید و کشت بذر گندم و جو علاوه بر مصرف کشاورزان شهرستان توانایی تولید بخش عظیمی از نیاز استان را داریم.

وی ادامه داد: همچنین شیروان رتبه دوم کشت دانه‌های روغنی و انگور را دارد که از افتخارات تامین کنندگان صنایع غذایی می باشد. توزیع گوشت مرغ گوساله و گوسفند با قیمت مصوب در حال انجام است.

انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان