آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ساعت ۱۹:۳۹
شهردار شیروان:

طرح تفکیک زباله از مبدا در مدارس شیروان اجرا می شود

شهردار شیروان اظهار کرد طرح تفکیک زباله از مبدأ توسط شهرداری، شورای اسلامی شهر و با همکاری و مشارکت اداره آموزش و پرورش شیروان، در مدارس این شهرستان اجرا خواهد شد.
طرح تفکیک زباله از مبدا در مدارس شیروان اجرا می شود,

به گزارش عصر اترک از شیروان، عین الله احمدی در مراسم جشن اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در دبستان هیئت أمنایی پسرانه فرهنگیان شهرستان شیروان، از دانش آموزان به عنوان معجزه و امضای خداوند بر روی زمین یاد کرد و اظهار داشت: هر فرد می تواند منشأ خیر و برکت برای ایران اسلامی باشد.

احمدی از جمع آوری روزانه ۵۰ تن زباله از سطح شهر خبر داد و افزود: در شهرداری شیروان همکارانی با اصالت و ارزشمند داریم که هر وقت با این عزیزان در رابطه با بحث رفت و روب، جمع آوری و حمل زباله نشست کاری برنامه ریزی می شود، خود، لباس مقدس پاکبانی را هم می پوشیم.

محمد محمدزاده قانعی یکی از اعضای شورای شهر نیز با بیان اینکه طرح زیبای تفکیک زباله از مبدأ توسط شهرداری و اداره آموزش و پرورش در مدارس شیروان در حال اجراست، افزود: مدارس و دانش آموزان، نقطه آغاز خوبی برای فرهنگ‌سازی در جامعه هستند و این طرح ارزشمند قابلیت تسری به سایر مدارس را نیز دارد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان نیز گفت: این طرح همراه با برنامه های شاد و مفرّح در مدارس برگزار می شود و امیدواریم که دانش آموزان عزیز و جامعه ما عاری از هرگونه مشکلی در زمینه تفکیک زباله باشند.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان