آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ساعت ۱۹:۳۹
کارشناس فنی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی:

اعطای ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط بسیج شیروان/تکمیل و ساخت ۶ پروژه محرومیت زدایی

کارشناس فنی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه شهرستان شیروان گفت: در سه ماهه اول سال جاری مبلغ 15 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات به ۴۰ نفر از بسیجیان شهرستان شیروان پرداخت شده است.
اعطای 16 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط بسیج شیروان/تکمیل و ساخت 6 پروژه محرومیت زدایی ,

احسان امیری، کارشناس فنی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه شهرستان شیروان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در شیروان به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ پروژه محرومیت‌زدایی در بخش مرکزی شهرستان شیروان با ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون تومان در حال اجرا می باشد.

امیری افزود: پروژه ساخت ساختمان دو طبقه منزل محروم بهزیستی در شهر خانلق در حال اتمام است و پروژه ساختمان سازی در روستای چلو برای مدد جوی کمیته امداد توسط گروه های جهادی در هفته بسیج تحویل خواهد شد.

وی ادامه داد: ساخت خانه عالم و احداث سرویس بهداشتی مسجد امیرالمومنین علیه السلام شهر شیروان در فاز دوم در حال اجراست و گاز کشی تنها خانه بدون گاز کشی شده در روستای مرزی نامانلو در هفته بسیج ساخته خواهد شد.

 کارشناس فنی بسیج سازندگی ناحیه شیروان خاطر نشان کرد: پوشش ایزوگام، نصب درب و پنجره منزل محروم در شهر شیروان که مددجو هیچ ارگانی نمی باشد، در حال انجام است.

امیری با بیان اینکه تمامی پروژه ها توسط گروه های جهادی بسیج در پایگاه ها انجام می شود، گفت: حفر چاه و احداث سرویس بهداشتی نیز در روستای چلو برای خانواده نیازمند در حال انجام است.

وی در حوزه تسهیلات گفت: فقط در سه ماهه اول سال جاری مبلغ یک میلیارد و پانصد و نود میلیون تومان تسهیلات ۴ درصد با بازپرداخت ۷ ساله به ۴۰ نفر از بسیجیان جهت ایجاد اشتغال یا تثبیت شغل از طریق بانک کشاورزی شهرستان شیروان پرداخت شده است.

امیری در عرصه توزیع سبد معیشتی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ هزار و دویست و هشتاد بسته معیشتی شامل برنج و حبوبات به ارزش مالی ۳ میلیارد و هفتصد میلیون تومان تهیه و بین محرومین شهرستان به همت پایگاه های بسیج توزیع شده است.

 وی ادامه داد: همچنین تعداد ۲۰ هزار قرص نان با همکاری و هماهنگی ۸ نانوایی در سطح شهرستان در قالب طرح نان متبرک به ارزش ریالی ۱۷ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

مسئول قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان هم چنین از توزیع تعداد ۲ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ریالی ۶۰۰ میلیون تومان در قالب طرح پویش مهربانی در مهر توسط این معاونت تهیه و در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار شهرستان خبر داد.

 امیری  خاطر نشان کرد: پروژه ملی مجتمع آبرسانی زیدر و سرانی شهرستان شیروان با محوریت بسیج سازندگی سپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام و با هدف آبرسانی به ۲۹ روستا و برآورد ریالی طرح ۲۰ میلیارد تونانی در حال اجرا می باشد.

انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان