آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ساعت ۱۹:۲۹

شروع به کار موتور آمبولانس در اورژانس شیروان

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان شیروان گفت: جهت رسیدن به هدف کاهش مرگ و میر و کاهش زمان رسیدن نیروهای اورژانس، موتور آمبولانس اورژانس برای اولین بار در این شهرستان شروع به فعالیت کرد.
شروع به کار موتور آمبولانس در اورژانس شیروان,

حجت جعفرپور،مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان شیروان  در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در شیروان با اعلام این خبر اظهار داشت: این موتور آمبولانس ها از کشور ژاپن وارد شده اند و بسیارایمن، کم مصرف و پیشرفته هستند و به تجهیزات پزشکی مدرن مجهز می شوند.

وی ادامه داد: موتور آمبولانس اورژانس شیروان به تجهیزاتی از جمله دستگاه شوک الکتریکی خودکار، دستگاه تنفس مصنوعی خودکار، تجهیزات احیای قلبی ریوی، دارو، پانسمان و ست زایمان تجهیز خواهند شد.

جعفرپور عنوان کرد: این موتور آمبولانس در بافت قدیمی شهری که دارای کوچه هایی با عرض کم بوده و امکان ورود آمبولانس نیست و در ترافیک شهر و در روز های خاص از جمله ایام های ملی و مذهبی، راهپیمایی ها، چهارشنبه های آخر سال و ... به کار گیری خواهند شد.

مسئول اورژانس 115 شیروان هدف از ورود موتور آمبولانس به ناوگان اورژانس را، کاهش زمان رسیدن اورژانس بر بالین مصدوم و بیمار عنوان کرد و گفت: پرسنل آموزش دیده این آمبولانس‌ها مراقبتهای درمانی را به بیمار یا مصدوم ارائه می دهند و در صورت نیاز به اعزام بیمار با آمبولانس به بیمارستان منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان