آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ساعت ۲۱:۳۴
فرمانده سپاه شیروان:

۱۲۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شیروان اجرا می شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۳۰ عنوان برنامه در قالب ۱۲۰۰ برنامه توسط رده های مختلف بسیج در این شهرستان اجرا می شود.
۱۲۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شیروان اجرا می شود,

به گزارش عصر اترک از شیروان، ابوالفضل باقری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: شاخص ترین و محوری ترین برنامه برنامه در چهل و دمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بازسازی عملیات آزادسازی ارتفاعات میمک (عاشورا) می باشد.

وی با بیان اینکه بازسازی عملیات عاشورا برنامه استانی است که در شیروان اجرا می شود، افزود: این برنامه ششم و هفتم مهرماه در محل شهدای گمنام شیرکوه اجرا می شود و مردم می توانند از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۸ به صورت حضوری به تماشا بنشینند.

باقری یادآور شد: ستاد پشتیبانی و فرماندهی هفته دفاع مقدس با محوریت فرماندار انجام شده و تاکنون دو جلسه نیز انجام شده و امروز نیز برنامه تجلیل از  پیشکسوتان جهاد و شهادت صورت گرفت.

وی ادامه داد: روز پنج شنبه هفته جاری و از ساعت ۱۷ عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا از دیگر برنامه هایی است که اجرا خواهد شد.

برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و رویداد ملی قهرمان شهیدم در پنج سرفصل و با ۲۳ عنوان برنامه و ویزیت رایگان توسط رده های مختلف بسیج اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان