آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ساعت ۱۶:۲۴
رئیس اداره آب و فاضلاب شیروان :

آب شیروان از لحاظ بهداشتی بی کیفیت نیست

رئیس اداره آب و فاضلاب شیروان گفت: با توجه به نمونه برداری های ماهانه از منابع آب های زیرزمینی، تا کنون گزارشی مبنی بر میکروبی یا شیمیایی بودن آب این شهرستان واصل نشده است.
آب شیروان از لحاظ بهداشتی بی کیفیت نیست,

شهرام رمضانی، رئیس اداره آب و فاضلاب شیروان در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در شیروان اظهار داشت: با توجه به پایش ماهیانه منابع آب زیرزمینی شهرستان شیروان به لحاظ نمونه برداری و انجام آزمونهای میکروبی و شیمیایی که در آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب استان و شبکه بهداشت شهرستان انجام می شود، تا کنون موردی مبنی بر عدم کیفیت آب شرب شهرستان شیروان گزارش نشده است.

رمضانی افزود: لازم به ذکر است که چاه های آهکی موجود و نیز چاههای آهکی که جدیدا وارد مدار شده اند چون دارای عمق بیش از 100 متر می باشند به لحاظ میکروبی فاقد عوامل بیماری زا و به لحاظ شیمیایی نیز در حد استاندارد است.

وی اعلام کرد: با توجه به کلرزنی مستمر در مخازن ذخیره شهیدعبادی شیروان و در نتیجه وجود مقدار کلر باقیمانده(0.2 تا 0.8 ppm) در شبکه توزیع که نقطه مصرف می باشد، بهداشتی است.

رمضانی خاطر نشان کرد: با توجه به  نظارت مستمر مرکز بهداشت شیروان در مورد کیفیت و‌ مقدار کلر موجود در شبکه آب، لذا آبی که به دست مصرف کننده می رسد به لحاظ شرب کاملا بهداشتی و بلامانع می باشد.

انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان