آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۱۹ - ساعت ۰:۸
خطیب نماز جمعه شیروان:

صحنه گردان اصلی در افغانستان آمریکاست

امام جمعه شیروان گفت: آمریکا به دنبال راه اندازی جنگ داخلی، قومی و مذهبی در افغانستان است چرا که بعد از ۲۰ سال حضور در این کشور مجبور شد با ذلت خارج شود.
صحنه گردان اصلی در افغانستان آمریکاست,

به گزارش پایگاه خبری شیروان حجت الاسلام حسین تکمیلی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: از نگاه امیرالمومنین در جامعه اسلامی باید مردم از یکدیگر حمایت کنند و کمک کار هم باشند و اینکه دشمن را بشناسند و نسبت به نقشه های دشمنان هوشیار باشند.

امام جمعه شیروان وقایع امروز افغانستان را نمونه ای از واقعیت دشمن دانست و بیان کرد: صحنه گردان اصلی در افغانستان آمریکا است، آمریکا به دنبال راه اندازی جنگ داخلی، قومی و مذهبی در افغانستان است چرا که بعد از ۲۰ سال حضور در این کشور مجبور شد با ذلت خارج شود البته ثمره ای جز خسارت و آدمکشی برجای گذاشت.

حجت الاسلام تکمیلی افزود: آن کسانی که در داخل کشور صحبت از ورود ایران به جنگ افغانستان می کنند یا نسبت به نقشه آمریکا بی بصیرت اند و یا خائن هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان اقدام امروز رئیس جمهور و هیئت دولت در سفر به استان خراسان جنوبی را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: اینکه دولت سیزدهم روزهای هفته را به کار در پایتخت می پردازد و روز جمعه را اختصاص به سفر به مناطق محروم در کشور می کند و پای حرف مردم می‌نشیند، نشانه ی عزم این دولت برای کار جهادی و توجه ویژه به اقشار مستضعف و نیازمند است.

امام جمعه شیروان در پایان خاطرنشان کرد: باید این سه ویژگی حضور در میان مردم، توجه ویژه به نیازمندان و مستضعفان و کار جهادی در تمام رده های مدیریتی کشور و در میان مسئولین استانی و شهرستانی شکل گیرد.

انتهای خبر/ا.حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان