آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۱۲ - ساعت ۱:۳۴
خطیب نماز جمعه شیروان:

حضور دولت در بین مردم ضرورت مورد تاکید رهبری است

امام جمعه شیروان گفت: حضور در میان مردم ضرورت دارد؛ چون مسئولی که پای درد دل مردم و محرومان و مستضعفان ننشیند، نخواهد توانست برای درد آنها کاری انجام بدهد.
حضور دولت در بین مردم ضرورت مورد تاکید رهبری است,

به گزارش پایگاه خبری شیروان، حجت الاسلام حسین تکمیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ بیان داشت: مردم ما برای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی خود تا پای جان ایستاده‌اند و مقاومت کرده و مقاومت خواهند کرد. 

وی افزود: شهدا و مردم ما در چهل سال و اندی از تاریخ انقلاب هر کجا که مسئله دفاع از دین و ارزش ها بوده، در صحنه حاضر بودند و حمایت کرده اند.

امام جمعه شیروان با اشاره به اینکه چهره واقعی دشمنان و تروریسم جهانی در واقعه ۱۷ شهریور است، تصریح کرد: اولین مقامی که از کشتار مردم در میدان ژاله تهران اعلام حمایت کرد آمریکا بود؛ آمریکا همیشه از ترور و جنایت حمایت می کند و البته مدعی دفاع از حقوق بشر هم هست.

امام جمعه شیروان در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به شروع فعالیت دولت سیزدهم و توصیه های مقام معظم رهبری بر ضرورت بازسازی اعتماد عمومی  تاکید کرده و گفتند: حضور در میان مردم ضرورت دارد؛ چون مسئولی که پای درد دل مردم و محرومان و مستضعفان ننشیند، نخواهد توانست برای درد آنها کاری انجام بدهد.

حجت الاسلام تکمیلی از همه نهادها و مسئولینی که در زمینه مهار بیماری کرونا تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد و در دو توصیه به مردم داشت: اول رعایت حداکثری دستورالعملهای بهداشتی و دوم اقدام و توصیه به دیگران برای واکسیناسیون عمومی.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیرامون مجتمع آموزش عالی کشاورزی شیروان نیز خاطرنشان کرد: تنها دانشکده تخصصی کشاورزی در استان این مجتمع آموزش عالی است و با توجه به محرومیت استان و نیز بیانات مقام معظم رهبری که این استان را قطب کشاورزی معرفی کردند، همه باید در جهت تقویت این دانشکده تلاش کنیم و یقیناً اقماری شدن این دانشکده به ضرر و زیان تمام استان خواهد بود.

 انتهای خبر/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان