آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ساعت ۲۰:۱۶
نماینده مردم شیروان مطرح کرد:

حرکت به سوی طرح ها و پروژه های درآمدزا، تنها راه برون رفت مشکلات شهرداری هاست

نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شهرداری لوجلی به عنوان اولین شهرداری کشور است که توانسته با اتکا به منابع مالی خود و تسهیلات، پروژه بزرگ کارخانه خوراک دام را افتتاح کند.
 حرکت به سوی طرح ها و پروژه های درآمدزا، تنها راه برون رفت مشکلات شهرداری هاست,

به گزارش پایگاه خبری شیروان، علی جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح خوراک دام شهرداری شهر لوجلی اظهار داشت: کارخانه خوراک دام یکی از پروژه های خوب است که می تواند یک مجموعه شهرداری را به درآمد پایدار برساند .

جدی یکی از راه های برون رفت از مشکلات مالی شهرداری ها را حرکت به سوی طرح و پروژه های درآمدزا بیان کرد و افزود: امروز شهرداری لوجلی به عنوان اولین شهرداری در کشور توانسته با اتکا به منابع مالی خود و بخشی هم تسهیلات سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور، پروژه بزرگ کارخانه خوراک دام را افتتاح کند که خیر و برکات آن شامل تمام مردم شهرستان خواهد شد.

وی ادامه داد: نگاه بنده حمایت از مجموعه شهرداری ها در جهت استفاده از منابع ملی است و در این راستا آماده همکاری با تمام شهرداران شهرهای شیروان و استان هستیم.

شهردار لوجلی نیز در این آیین ضمن تبریک هفته دولت گفت: کلنگ آغاز این پروژه سال ۹۸ بر زمین زده شد و خوشحالیم با گذشت 2 سال و در موعد مقرر و پیش بینی شده توانستیم شاهد افتتاح آن باشیم.

به گفته مویدی کارخانه خوراک دام شهرداری لوجلی توان تولید ۱۰ تن خوراک دام و طیور در ساعت را دارد که با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان (۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات و مابقی از محل اعتبارات شهرداری) به بهره برداری رسید.

وی با بیان ‌این که با بهره برداری از این پروژه برای ۲۵ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی شده است، افزود: کارخانه خوراک دام شهرداری لوجلی می تواند با تولیدات خود نیاز کل دام و طیور بخش های سرحد و قوشخانه را تامین کند.

شهردار لوجلی گفت: این کارخانه خوراک دام در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و زیربنای ۱۵۵۰ متر مربع و با ظرفیت تولید ۱۰ تن در ساعت احداث و بهره برداری شده است.

انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان