آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ساعت ۲۳:۲۸
خطیب نماز جمعه شیروان:

رای قاطع مجلس به وزرای پیشنهادی دولت نویدی برای کار و تلاش است

امام جمعه شیروان گفت: رای قاطع مجلس به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم نویدی برای کار و تلاش گسترده دولتمردان برای رفع مشکلات مردم است.
رای قاطع مجلس به وزرای پیشنهادی دولت نویدی برای کار و تلاش است,

به گزارش عصراترک از شیروان، حجت الاسلام تکمیلی امام جمعه شیروان در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت به کارکنان شبکه گسترده دولت تبریک گفت و بیان داشت: بسیاری از کارکنان و کارمندان ادارات و نهادها انسانهایی خدوم و پرتلاش هستند.

 امام جمعه شیروان با اشاره به رای قاطع مجلس به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم این امر را نویدی برای کار و تلاش گسترده دولتمردان برای رفع مشکلات مردم دانستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان، تروریسم واقعی را آمریکا و صهیونیسم دانست و افزود: سال‌هاست با اشغال و حمله به مردم بیگناه آنها را به خاک و خون می‌کشند که نمونه اخیر آن کشته شدن بیش از ۱۰۰ مرد و زن و کودک بیگناه در کابل توسط داعش است که دست پرورده آمریکا است.

وی ادامه داد: مسئولیت اصلی این جنایت با آمریکا است که مسئول امنیت فرودگاه کابل را بر عهده داشت و مردم را با وعده اقامت به آن محل کشاند.

حجت الاسلام تکمیلی با تقدیر از بازگشایی مرکز دوم واکسیناسیون در شهرستان شیروان در محل مصلای امام خامنه ای تاکید کرد: همه مردم نسبت به امر واکسیناسیون اهتمام جدی داشته باشند و همانند گذشته دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان