آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ساعت ۱۷:۴۵

افتخار آفرینی دانش آموزان شیروانی در مرحله دوم المپیادهای علمی

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: دانش آموزان شیروانی با افتخار آفرینی در مرحله دوم آزمون المپیادهای علمی متوسطه 2 با اختلاف بالا سر آمد استان شدند و برگ زرینی برای دستگاه تعلیم و تربیت این شهرستان رقم خورد.
افتخار آفرینی دانش آموزان شیروانی در مرحله دوم المپیادهای علمی,

مظفر نادری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شیروان افزود: ۹ عنوان توسط ۸ دانش آموز شیروانی در دومین مرحله پذیرفته شد که این نتیجه در طول تاریخ آموزش و پرورش بی سابقه است و از ۱۱ عنوان پذیرفته شده استان ۸۱% پذیرفته شدگان شیروانی هستند که باعث شده این شهرستان با اختلاف بالا در رتبه اول استان قرار بگیرد.

 وی در مورد قبولی دانش آموزان در مرحله دوم المپیادهای علمی نیز اعلام کرد: ۶ دانش آموز از دبیرستان شهیدبهشتی۲ به نام های مهدی عباس زاده در المپیاد تفکر و کار آفرینی و المپیاد علوم زمین، محمدحسام خزایی در المپیاد تفکر و کار آفرینی، امیرحسین داب در المپیاد علوم زمین، مهدی زاهدی در المپیاد علوم زمین، یاسین التماسی در المپیاد علوم زمین و علی سیف اله زاده در المپیاد تفکر وکار آفرینی خوش درخشیدند.

 سرپرست اداره آموزش و پرورش شیروان ادامه داد: همچنین ابوالفضل خوش نواز از نمونه امام خمینی ره در المپیاد جغرافیا، نازنین مرادی از دبیرستان فرزانگان۲ در المپیاد اقتصاد و مدیریت و در سطح استان تنها دختری بودند که در مرحله دوم المپیادهای علمی پذیرفته شدند.

نادری افزود: دستیابی به این موفقیت بزرگ و ارزشمند مایه مسرت و شادمانی‌ست و خدا را شاکریم که نام شیروان به واسطه این موفقیت در سطح کشور طنین انداز شد؛ این آمار قبولی در مرحله دوم المپیاد های علمی دانش آموزی، قطعا آماری رقابتی در بین بهترین مدارس کشور خواهد بود چرا که قبولی شهرستان شیروان از تعدادی از استان ها نیز بیشتر است.

وی ضمن تبریک این موفقیت بزرگ و غرور آفرین به دانش آموزان پذیرفته شده و خانواده های آنان، ابراز امیدواری کرد با تلاش و کمک همگان شاهد درخشش بیش از پیش این دانش آموزان در مرحله  سوم و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان