آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ساعت ۱۹:۲۶
به مناسبت هفته امامت و ولایت؛

مسابقات فرهنگی و هنری در جاجرم برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم گفت: مسابقه داستان کوتاه و دلنوشته غدیر، مسابقه نقاشی و قصه‌گویی پدران و مادران ویژه کودکان به مناسبت هفته امامت و ولایت در جاجرم در حال برگزاری است.
مسابقات فرهنگی و هنری در جاجرم برگزار می شود ,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم علی اصغر شکوری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم به برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان زیر هفت سال در این شهرستان  به مناسبت عید غدیر اشاره کرد و گفت: این مسابقه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در حال برگزاری است و شرکت کنندگان می توانند تا 7 مردادماه آثار خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا به  آدرس ershad-jajarm@nkhorasan.gov.ir    ارسال کنند.

وی هم چنین از برگزاری مسابقه مسابقه داستان کوتاه و دلنوشته غدیر به همین مناسبت خبر داد و اظهارکرد: شرکت کنندگان در تمام گروه های سنی می تواند آثار خود را تا روز عید غدیر به آدرس مذکور ارسال نمایند.

علی اصغر شکوری گفت: مسابقه قصه‌گویی پدران و مادران برای کودکان زیر 7 سال هم برگزار می شود که شرکت علاقمندان می توانند قصه های ضبط شده بصورت صوت را به آدرس بالا ارسال کنند.

وی افزود: روز عید غدیر خم از بین آثار رسیده به قید قرعه به نفرات برتر جوایری اهدا می شود.

شکوری اجرای نمایش نامه خوانی و موسیقی ، اهدای کتاب و انتشار احادیث علوی در فضای مجازی از دیگر برنامه های هفته امامت و ولایت برشمرد.

انتهای پیام

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان