آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۵ - ساعت ۲:۳۳
امام جمعه شهرستان شیروان:

خدمت به مردم و جامعه در راس اهداف بهزیستی و ارزشمند است

حجت الاسلام مهرپویان گفت: بهزیستی شغلی که هدف آن خدمت به خلق است، برای ما ارزش بسزایی دارد و نهاد بهزیستی و تامین اجتماعی اصل کارشان خدمت به مردم و جامعه است.
خدمت به مردم و جامعه در راس اهداف بهزیستی و ارزشمند است,

به گزارش عصر اترک از شیروان، حجت الاسلام مهدی مهرپویان، امام جمعه شهرستان شیروان در خطبه نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تجلی خلقت انسان بر دواصل معرفت و قرابت است.

حجت الاسلام مهرپویان ضمن اشاره به آغاز هفته بهزیستی و تامین اجتماعی گفت: شغلی که هدف آن خدمت به خلق است، برای ما ارزش بسزایی دارد و نهاد بهزیستی و تامین اجتماعی اصل کارشان خدمت به مردم و جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: حال امروز کشور افغانستان بحرانیست و طالبان در حال تضعیف شهر و استانهای این کشور است وآینده کشور همسایه ما در هاله ابهام قرار گرفته است.

حجت الاسلام مهرپویان عنوان کرد: پس از اینکه نیروهای آمریکا از افغانستان اخراج شدند، این کشور به دست سه گروه طالبان، نیروهای مرکزی و داعش افتاد و سناریوی مثلث غربی، عبری و عربی به دنبال قدرتمند کردن داعش دراین کشورند و برای حفظ افغانستان لازم است طالبان و نیروی مرکزی وحدت بین خود را حفظ کنند.

امام جمعه موقت شیروان در ادامه ضمن یادآورشدن اینکه شنبه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان است، گفت: این نهاد به دستور امام خمینی(ره) به عنوان چشم باز انقلاب و نظام تاسیس و از روز اول دشمنان حاکمان دینی از تقدس این نهاد باخبر و دشمنی خودرا آغاز کردند.

وی گفت: امام (ره) در رابطه با شورای نگهبان فرموده است، به آقایان هشدار می دهم که تضعیف شورای نگهبان امری خطرناک برای نظام و کشور است.

 

انتهای پیام/ حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان