آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ساعت ۲:۲۶

مذاکره با آمریکا کاملا غلط و بی فایده است

حجت الاسلام تکمیلی امام جمعه شیروان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: مذاکره با کشور مستکبری مثل آمریکا کاملا غلط و بی فایده است.
مذاکره با آمریکا کاملا غلط و بی فایده است,

به گزارش پایگاه خبری شیروان، حجت الاسلام و المسلمین حسین تکمیلی یکی از برکات انقلاب اسلامی را برملا کردن چهره واقعی مستکبرین دنیا دانست و بیان داشت: آمریکا که ادعای حقوق بشر او گوش فلک را کر کرده بیشترین جنایات را انجام می دهد که یک نمونه آن حمله وحشیانه به هواپیمای مسافربری ایران است.

وی افزود: مذاکره با  کشور مستکبری مثل آمریکا کاری کاملاً غلط و بی فایده است.

حجت الاسلام تکمیلی با اشاره به تمجید مقام معظم رهبری از عملکرد جهادی قوه قضاییه در زمان‌ آیت الله رئیسی، راه حل مشکلات را روحیه انقلابی و عملکرد جهادی دانست و تصریح کرد: انشالله هم در دولت و هم در شوراهای اسلامی با همین روحیه مشکلات کشور و مردم حل شود.

حجت الاسلام تکمیلی با توجه به فصل برداشت بر لزوم پرداخت زکات تاکید و خاطرنشان کرد: زکات رحمت الهی را فرو می آورد.  مصرف زکات برای نیازمندان و امور عام المنفعه در منطقه خود مؤدی زکات است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان از شهرداری و شورای شهر خواست در این یک ماه باقیمانده تا استقرار شورای جدید از کارهایی که ایجاد تشنج و سوءظن مردم می شود، پرهیز کنند.

امام جمعه شیروان از مسئولین درخواست کرد با متخلفین انتخاباتی برخورد کند تا مردم گمان نکنند متخلف سایه امنی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ حق بین 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان