آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ساعت ۱۷:۳۸
امام جمعه شهرستان شیروان:

وحدت اقوام ایرانی مهمترین عنصر پیروزی و تعالی انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام حسین تکمیلی گفت: مردم خراسان شمالی با وحدتی که بین اقوام مختلف و مذاهب شیعه و اهل سنت وجود دارد، همواره در انتخابات پیشرو هستند.
وحدت اقوام ایرانی مهمترین عنصر پیروزی و تعالی انقلاب اسلامی است,

حجت الاسلام و المسلمین حسین تکمیلی، امام جمعه شهرستان شیروان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شیروان اظهار کرد: انتخابات نشانه مقبولیت انقلاب اسلامی و یکی از عرصه های ارزشمندی است که از ابتدای شکل گیری انقلاب تا به امروز صحنه حضور و رفراندوم عمومی برای حضور گسترده مردم بوده است.

 

وی ادامه داد: انتخابات در کشور ما به طور متوسط تقریبا هر یک سال یکبار برگزار می شود که نشانه پشتوانه مردمی داشتن مناسب و مسئولیت ها است.

 

امام جمعه شهر شیروان با تاکید بر اینکه انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است، افزود: از آنجا که انقلاب ما یک انقلاب اسلامی است، حضور در صحنه انتخابات از جهت شرعی واجب بوده و شرکت نکردن در انتخابات کم توجهی به ارزش های اسلامی است.

 

حجت الاسلام تکمیلی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اضافه کرد: اگر هر کسی به هر دلیلی اعتراضی نسبت به برخی امور در کشور داشته باشد، بهترین راهکار حضور در پای صندوق رای و شرکت در انتخابات و انتخاب خوب کردن است که می تواند پاسخ خوبی برای اعتراضات ما باشد و در مقابل باید بدانیم شرکت نکردن در انتخابات یکی از مقاصد دشمنان است.  

 

وی با تاکید بر تمرکز کشورهای معاند به شرکت نکردن در انتخابات، تصریح کرد: اگر نظام جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه مردمی خالی شود، دشمنان به مقاصد شوم خودشان نزدیک می شوند.          

                 
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان با اشاره به وحدت اقوام  استان خراسان شمالی خاطر نشان کرد: بهترین فایده انتخابات تقویت این انسجام بین اقوام است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: همانطور که در دوره های قبل مردم ایران به خوبی وارد عرصه انتخابات شدند در این دوره نیز در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها حضور پیدا خواهند کرد و با حضور گسترده خودشان به آبادانی و پیشرفت بهتر و بیشتر استان خراسان شمالی کمک خواهند کرد.        

                                                   

وی  با تاکید بر انتخاب درست افزود: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری اگر بخواهیم ملاک انتخاب خوب و بهتر را بیان کرده باشیم باید شخصی را انتخاب کنیم که در گام نخست مومن و انقلابی باشد.

 

حجت الاسلام تکمیلی خاطرنشان کرد : فردی که در انتخابات برگزیده می شود، باید مبانی فکری انقلاب را باور داشته باشد و در عمل نیز ملتزم بوده و دارای روحیه جهادی باشد و ویژگی مهی که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارد، در کنار مومن و انقلابی بودن و روحیه جهادی داشتن باید کارآمد باشد یعنی تخصص و توان آن کار را داشته باشد.

 

انتهای پیام/ پهلوان


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان