آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ساعت ۱۹:۲
فرمانده سپاه شیروان :

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان

عباسعلی ریحانی گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان و در قالب کمک های مومنانه بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.
توزیع 500 بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان ,

ریحانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شیروان، اظهار داشت: رمضان یک فرصت خوب و مناسب برای ایجاد فضای خدمت رسانی و همچنین احسان و همدلی همه دستگاه ها و نهاد ها به خصوص آحاد مردم مومن و انقلابی در جامعه است.

وی افزود: در ادامه رزمایش کمک های مومنانه و طرح مواسات که با فرمان رهبر انقلاب در ماه مبارک سال قبل شروع شد و همچنان در ایام کرونا در کشور ادامه دارد، امسال نیز توفیق خدمت فراهم شده است.

فرمانده سپاه شهرستان شیروان خاطر نشان کرد:  سپاه در کنار همه دستگاه ها، نهادها و مردم انقلابی شهرستان هدف‌گذاری کرده است که در سه مقطع زمانی یعنی دهه اول ماه مبارک رمضان، دهه دوم ماه مبارک و همراه با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام و مرحله سوم در ایام عید سعید فطر بسته های معیشتی را بین نیازمندان توزیع کند.

سرهنگ ریحانی با بیان اینکه طی روزهای آینده ۵۰۰ بسته معیشتی توسط مجموعه سپاه آماده توزیع خواهد شد، تصریح کرد: همچنین در کنار بحث توزیع کمک های مومنانه و بسته های معیشتی، هزینه ۵۵ هزار و ۷۰۰ قرص نان به برخی نانوایی ها واریز شده و سهمیه آنها مشخص شده تا نیازمندانی که از قبل شناسایی شده اند، از این مکان ها نان رایگان دریافت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تقریبا در پایان سال تحصیلی هستیم و دانش آموزانی در شهرستان وجود دارند که از فضای مجازی محروم هستند، به همت بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی تعداد ۱ هزار و ۷۰۰  نفر از این دانش آموزان شناسایی شده و درسنامه نامه هایی آماده و بین ۱ هزار و ۳۰۰ نفر از دانش آموزان توزیع شد و مابقی آن در ماه مبارک رمضان در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

ریحانی یادآور شد: با کمک گروه های جهادی و مجموعه سپاه ۱۰ تبلت برای استفاده دانش آموزان کم برخوردار با میانگین هزینه هر تبلت ۲ میلیون و چهارصد هزار تومان تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت، البته تعداد ۲۵ تبلت دیگر در حال خرید هستیم که در هفته معلم بین دانش آموزان واجد شرایط توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان شیروان خاطر نشان کرد: یکی از کارهایی که از قرارگاه خاتم الانبیا سپاه و سپاه استان آن را پیگیری می‌کنیم، تهیه سِت کامل جهیزیه عروس برای ۱۹۰ نفر از نوعروسان است که هزینه هر ست میانگین بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان است.

وی گفت: تاکنون جهیزیه ۴ نوعروس تحویل داده شده است.

انتهای پیام/اناهیتا پهلوان 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان