آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ساعت ۱۸:۵۷

آغاز اعمال محدودیت های وضعیت نارنجی کرونایی در شیروان

سرپرست فرمانداری شیروان گفت: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا، اجرای محدودیت های مربوط به این وضعیت در شیروان آغاز شد.
آغاز اعمال محدودیت های وضعیت نارنجی کرونایی در شیروان,

به گزارش پایگاه خبری شیروان، علی ذوالفقاری، سرپرست فرمانداری شیروان با اعلام این خبر اظهار کرد: متاسفانه عادی انگاری، تعطیلات نوروز، دید و بازدیدها و سفرها تاثیر خود را نشان داد و شیروان در جدیدترین اعلام رنگ بندی وضعیت کرونایی، به همراه بجنورد و اسفراین جزو شهرهای با وضعیت نارنجی یعنی وضعیت پرخطر قرار گرفت.

ذوالفقاری با بیان اینکه با توجه به این وضعیت، محدودیت های ابلاغی ستاد ملی کرونا، در شهرستان اجرا خواهد شد تصریح کرد:  از مردم  شهرستان خواهش می کنیم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند و جز برای موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر تعداد موارد مثبت ابتلا به کرونا سیر صعودی داشته است خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی نیز بسیار شکننده است و در صورت عدم رعایت کافی پروتکل ها، وارد وضعیت قرمز خواهیم شد.

مسئول ستاد مقابله با کرونای شهرستان با بیان اینکه در وضعیت نارنجی، گروه های شغلی 3 و 4 تعطیل بوده و حضور کارکنان ادارات نیز طبق دستورالعمل ابلاغی کاهش خواهد یافت اضافه کرد: فعالیت های حضوری آموزشی، فرهنگی و اجتماعی نیز در این وضعیت محدود است.

ذوالفقاری در رابطه با تردد خودروها نیز اظهار کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک شیروان به سایر شهرستان ها و ورود خودرو با پلاک غیر بومی به شیروان ممنوع است و مشمول جریمه خواهد بود.


انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان