آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ساعت ۱۹:۴۷

کاهش ۱۲ درصدی سرقت در تعطیلات نوروزی در شیروان

فرمانده انتظامي شهرستان شیروان از کاهش 12 درصدی سرقت در تعطیلات نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کاهش 12 درصدی سرقت در تعطیلات نوروزی در شیروان,

به گزارش گروه دریافت خبر پايگاه خبري شیروان، سرهنگ محمد روهنا در تشریح این خبر بیان داشت: با تلاش كاركنان انتظامی شهرستان شیروان و با افزایش تعداد گشت های انتظامی در سطح شهرستان در تعطیلات نوروز 1400 وقوع سرقت در این شهرستان 12درصد نسبت به تعطیلات نوروز سال گذشته کاهش یافته است.

وی افزود: نوروز امسال علاوه بر گشت های محسوس، گشت های نامحسوس نیز در مناطق پر تجمع به منظور برقراری نظم و امنیت در کنار مردم قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان اظهار اشت: در راستای ارتقاء نظم، امنيت و آرامش جامعه 97 نفر سارق شناسايی و دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشفیات مواد مخدر، گفت: در این راستا بیش از 6 کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز در تعطیلات نوروز 1400 کشف شد.

وی با بیان اینکه مردم برای برقراری امنیت در کنار پلیس قرار دارند، تاکید کرد: بدون شک نیروی انتظامی بدون همکاری و همراهی مردم نمی تواند به رسالت خود در برقراری نظم و امنیت، عمل کند.

سرهنگ "روهنا" در پایان خاطرنشان كرد: اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، اقدامات اطلاعاتی، تشدید گشت‌های خودرویی و همراهی خوب مردم از عمده ترین دلایل افزایش کشفیات در این شهرستان است و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان