آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ساعت ۰:۵۷

انعقاد تفاهم نامه همکاری استاندارد خراسان شمالی و مجتمع آموزش عالی شیروان

مدیركل استاندارد خراسان شمالي گفت: تفاهم نامه همكاري اداره كل استاندارد خراسان شمالي و مجتمع آموزش عالی شیروان، منعقد شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری استاندارد خراسان شمالی و مجتمع آموزش عالی شیروان,

به گزارش پایگاه خبری شیروان به نقل از شبستان فهیمه مهمان نواز اظهار داشت: باتوجه به جایگاه دانشگاه ها و مراکز علمی در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، این گونه تعاملات زمینه افزایش و ارتقاء نقش اعضای هیات علمی در مباحث استاندارد و استانداردسازی را فراهم می سازد.

مدیر کل استاندارد خراسان شمالی با اشاره به این نکته که دانشگاه‌ها و اعضای هیات علمی می‌توانند تولیدکنندگان ایده و فکر در استانداردسازی و اشاعه فرهنگ استاندارد در کشور باشند، بیان کرد: باعنایت به تخصصی بودن فعالیت مجتمع آموزش عالی شیروان در حوزه کشاورزی و محصولات مرتبط و همچنین فعالیت غالب استان، اشتراکات زیادی ایجاد می شود تا با محوریت مبانی واحد و استانداردها، در رفع مشکلات و نواقص فعلی بیشتر از گذشته تلاش مضاعف صورت پذیرد.

مهمان نواز خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم در تعامل و فعالیت اعضای هیئت علمی در زمینه استاندارد، مشارکت در تدوین استانداردهای ملی و بین المللی است که علاوه بر ارائه نظرات تخصصی در یک سند ملی و موثر  در ارتقاء رتبه علمی آنان، امکان اصلاح فرآیندها در راستای حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده، فراهم شود.

وی تصریح کرد: مباحث مشارکت در تدوین استانداردهای ملی و بین المللی، تربیت نیروی انسانی در حوزه استاندارد سازی، آموزش های تخصصی در زمینه استاندارد و سایر همکاری های مشترک در زمینه‌های علمی ـ پژوهشی، از جمله موضوعات توافق شده در تفاهم نامه است.

500 دانشجو در ۱۱ رشته کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی مجتمع آموزش عالی کشاورزی شیروان تحصیل می کنند.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان