آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ساعت ۱۸:۴۳
فرمانده سپاه شهرستان شیروان خبر داد:

اعزام ۴۵ پزشک به مناطق محروم شیروان در ایام نوروز

فرمانده سپاه شهرستان شیروان گفت: با هماهنگی، پیگیری و برنامه ریزی سپاه این شهرستان، گروه جهادی فائزین به جهت ویزیت، درمان و خدمات دهی رایگان به مردم مناطق محروم شیروان اعزام می شوند.
اعزام ۴۵ پزشک به مناطق محروم شیروان در ایام نوروز,

سرهنگ عباسعلی ریحانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شیروان اظهار داشت: با توجه به طرح این موضوع در آخرین جلسه شورای اداری سال ۹۹ و ستاد تخصصی پشتیبانی از گروه جهادی با مسئولین شهرستانی، مقرر شد گروه جهادی فائزین در ایام نوروز در مناطق کم برخوردار شیروان حاضر شوند.

وی افزود: این گروه متشکل از ۴۵ پزشک عمومی، متخصص، روانشناس و پرستار هستند که برای درمان بیماران مناطق محروم بخش قوشخانه و سرحد شهرستان شیروان اعزام‌ می شوند.

سرهنگ ریحانی تصریح کرد: در این طرح، هدف گذاری برای پوشش ۱۰ روستا در بخش های فوق و پیش بینی ویزیت ۵ هزار نفر در مدت ۶ روز تخمین زده شده است.

فرمانده سپاه شیروان ادامه داد: در این گروه جهادی ۱۹ دندانپزشک، دو پزشک جراح فک و صورت، یک متخصص رادیولوژی، یک متخصص اطفال، یک متخصص داخلی، یک متخصص گوش و حلق و بینی به منطقه اعزام می شوند.

ریحانی همچنین با بیان اینکه پنج پزشک عمومی، یک اپتومتریست، دو روانشناس و یک داروساز نیز در این تیم پزشکی حضوری فعال دارند، گفت: تاکنون تعداد هزار عدد عینک تهیه شده است که بصورت رایگان بین بیماران و با توجه به تشخیص چشم پزشک توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین دو پرستار، یک نفر متخصص نانو، یک نفر بهداشت حرفه ای و سه نفر دستیار و ۱۵ نفر نیز به عنوان پشتیبانی در این گروه حضور دارند.

سرهنگ ریحانی با اعلام اینکه زمان حضور این گروه جهادی در منطقه از پنجم فرودین و به مدت ۶ روز خواهد بود، گفت: تمامی خدمات اعم از ویزیت، درمان، دارو و .... در این طرح بصورت رایگان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان