آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ساعت ۱۹:۱۱
سرپرست فرمانداری شیروان تاکید کرد:

لزوم ساماندهی و تقویت فضای مجازی در انتخابات

سرپرست فرمانداری شیروان گفت: در حال حاضر فضای سیاسی و انتخاباتی بیشتر در بستر رسانه و فضای مجازی و بصورت انفرادی در حال شکل گیری است که با توجه به شیوع کرونا، تقویت این مهم مورد تاکید است.
لزوم ساماندهی و تقویت فضای مجازی در انتخابات,

به گزارش پایگاه خبری شیروان ، علی ذوالفقاری، رییس ستاد انتخابات و رییس هیات اجرایی انتخابات شیروان در نشست با اعضای هیات نظارت ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شیروان اظهار داشت: تعامل بین هیات نظارت و هیات اجرایی در راستای اجرای دقیق قانون همچون سنوات گذشته مورد تاکید است.

وی افزود: انتخابات ۱۴۰۰ با هر رویکرد و هدفی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از مهمترین فرازهای تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی گفت: مشارکت حداکثری، سلامت، امنیت و رقابت چهار مولفه مورد تاکید مقام معظم رهبری در بحث انتخابات است که زمینه و بستر مناسب جهت برگزاری با شکوه انتخابات پیش رو را فراهم می سازد.

ذوالفقاری ادامه داد: در حال حاضر فضای سیاسی و انتخاباتی بیشتر در بستر رسانه و فضای مجازی و بصورت انفرادی در حال شکل گیری است که با توجه به شیوع کرونا، تقویت این مهم مورد تاکید است.

سرپرست فرمانداری شیروان خاطرنشان کرد: افرادی که قصد کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند سریعتر گواهی عدم سوءپیشینه را با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی دریافت کنند تا در زمان ثبت نام با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان