آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ساعت ۲۱:۲۰

دستگیری مالخر و کشف ۶ فقره سرقت در جاجرم

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از دستگیری مالخر اموال مسروقه و کشف 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
دستگیری مالخر و کشف 6 فقره سرقت در جاجرم  ,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، سرهنگ"رضا قندی" با اعلام جزئیات این خبر گفت: طرح ضربتی برخورد با خریداران اموال مسروقه با تمرکز بر بازرسی از انبارهای خرید و فروش و همچنین نگهداری ضایعات، به صورت مشترک توسط پليس آگاهي و تجسس کلانتري 11 این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در اجراي اين طرح از تمام مراکز خريد ضايعات با هماهنگی مقام قضائی بازرسي بعمل آمد، افزود: در همین رابطه در بازرسی های انجام شده تعداد زیادی اقلام مسروقه کشف و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم با بیان اینکه تعدادی شاکی که در رابطه با این موضوعات شکایت داشتند نیز به پلیس آگاهی دعوت و اموال مسروقه کشف شده به آنان تحویل داده شد، تصریح کرد: با اجرای این طرح یک نفر مالخر نیز دستگیر و تعداد 6 فقره سرقت هم کشف شد.
سرهنگ قندی با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: طرح برخورد با مجرمان و مالخران با نهایت جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان