آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ساعت ۱۹:۰

مشکل خاموشی های برق رفع شد

مدیر توزیع برق شیروان گفت: مشکل خاموشی های برق روزهای اخیر در این شهرستان برطرف شد.
مشکل خاموشی های برق رفع شد,

به گزارش پایگاه خبری شیروان امیر معروف با اعلام این خبر اظهارداشت: پنج شنبه و جمعه شب هفته گذشته خاموشی های برق در سطح این شهرستان صورت گرفت که با اصلاح آن دیگر خاموشی نخواهیم داشت.

مدیر توزیع برق شیروان بیان کرد: خاموشی های دو شب اخیر در دو مدار مختلف شب اول به دلیل پانچ مقره و شب دوم اشکال در اتصال جامپر بوده که شب اول به دلیل بارندگی و شب دوم به ندرت پیش می آید که با کمک همکاران این اداره مشکلات مربوطه حل شد.

معروف عنوان کرد: این شهرستان هزار و 100 کیلومتر شبکه برق فشار متوسط و 780 کیلومتر شبکه فشار ضعیف دارد که در صورت مشکل فنی در بخش کوچکی از آن کل برق شهرستان دچار قطعی می شود که اینک مشکلات فنی در این خصوص برطرف شده است.

وی با اشاره به پیک مصرف برق از خردادماه افزود: توصیه می شود مشترکان صرفه جویی را همیشه داشته باشند که در طرح (برق امید) که از اوایل آبان ماه اجرایی شده است برای این دوره جدید قبض رایگان برای تعدادی از مشترکان که نسبت به سال گذشته مصرف برق کم تری داشته اند، صادر شده است.

وی تصریح کرد: در این طرح میزان مصرف کنونی برق مشترکین در مقایسه با سال گذشته چنانچه مقدار کمی مصرف شود قبض آنان 100 درصد رایگان است که پیش بینی می شود در این طرح قبض رایگان برای 48 درصد مشترکین خانگی روستایی و 25 درصد برق مشترکین شهری صادر شود.

معروف افزود: این درصد قبض رایگان بیشتر از این هم خواهد شد زیرا که طرح از ابتدای آبان ماه اجرا شده که برای روستاییان هر چهارماه و برای شهر هر دو ماه قبض برق صادر می شود.

وی خاطرنشان کرد: پیک مصرف برق از خردادماه شروع می شود که به مشترکان توصیه می شود همواره الگوی مصرف را رعایت کنند و با دانلود نرم افزار (برق من) علاوه بر مشاهده تمام خدمات صورت گرفته برق منزل آنان اغلب خدمات حضوری که قبلا انجام می دادند در این نرم افزار قابل ارائه است.

انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان