آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ساعت ۱۸:۱
همرزم شهید سلیمانی:

سردار سلیمانی درعین صلابت در فرماندهی از آرامش درون برخوردار بود

عرفان عبدالهی با اشاره به اینکه سردارحاج قاسم سلیمانی وجودش پراز انرژی و دلگرمی بود، گفت: سردار در عین حال که در جبهه نبرد مثل کوه محکم، با صلابت و قوی بود، آرامش خاصیداشت و این آرامش را به نیروها منتقل می کرد.
سردار سلیمانی درعین صلابت در فرماندهی از آرامش درون برخوردار بود,

عرفان عبدالهی، یکی از رزمندگان مدافع حرم که با شوقی وصف نشدنی به سوریه اعزام شده بود، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شیروان اظهار داشت: آن روزها حال و هوای خاصی داشت همه نیروهای نظامی و مردمی برای رفتن به سوریه و دفاع از حرم در برابر داعش سر از پا نمی شناختند.

وی ادامه داد: به گونه ای که انگار برای شهادت رقابت داشتند و با اینکه می دانستند به جایی می روند که ممکن است برگشتی در کار نباشد اما با چشم بستن بر تمام متعلقات دنیوی این سفر را در پیش گرفتند.

این رزمنده مدافع حرم اضافه کرد: چندین ماه در شهرهای دمشق، لازقیه و حلب حضور داشتم و در این مدت چندین مرتبه سردار سلیمانی را ملاقات کردم.

وی با اشاره به اینکه سردارحاج قاسم سلیمانی وجودش پراز انرژی و دلگرمی بود، خاطرنشان کرد: وی در عین حال که مثل کوه محکم، با صلابت و قوی در جبهه های نبرد حضور داشت، آرامش خاصی به همراه داشت و این آرامش را به بقیه نیروها منتقل می کرد.

این همرزم سردار سلیمانی یادآور شد: شهادت سردار برای تمام مدافعان حرم بسیار دردناک بود، باور کردن شهادتش سخت بود.

وی با بیان اینکه حیف مردان خداست که در بستر جان دهند، گفت: در مراسم تشییع ایشان حضور داشتم و حجم حضور جمعیت غیرقابل توصیف و حیرت انگیز بود.

این رزمنده مدافع حرم گفت: هم اکنون بخاطر شرایط جسمی که دارم، از کار فاصله گرفته ام و با دوستان قدیمی یک گروه جهادی برای کمک به محرومان شهر ایجاد کرده ایم.

انتهای پیام/ حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان