آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ساعت ۱۹:۶

۳۸۵ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیروان برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شیروان گفت: ۳۸۵ برنامه فرهنگی، بصیرتی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی در قالب ۴۵ عنوان در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود.
۳۸۵ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیروان برگزار می‌شود,

به گزارش پایگاه خبری شیروان  سرهنگ عباسعلی ریحانی صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شیروان اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی برای یادآوری جانفشانی و دلاوری‌های ملت ایران و فرزندان برومند آنان در دفاع از سرزمین و آرمان‌های انقلابی شان است.

 وی سرکشی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، غباروبی و گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا در محلات، دیدار با امام جمعه، برگزاری میز خدمت را از برنامه های این هفته دانست.

سرهنگ ریحانی همچنین اجرای برنامه مختلف فرهنگی و مذهبی، اعزام گروه های جهادی، افتتاح چندین طرح عمرانی و انجام کمک های مومنانه را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

فرماندار شیروان هم در این ستاد گفت: باید از خودگذشتگی ها و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین کرد تا نسل جوان و آیندگان با آنچه در سالهای دفاع مقدس رخ داده، آشنا شوند.

امین رضا مرآتی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس امروز به نمادی از قدرت و اقتدار برای کشور در دنیا تبدیل شده که این وضعیت به برکت خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان، جانبازان و ایثارگران محقق شده است.

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۶ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده است و هم اکنون ۱۰۷ آزاده دارد.

انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان