آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ساعت ۲۱:۳۱
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی خبر داد:

۱۰هزار خانوار در خراسان شمالی محروم از نعمت گاز طبیعی

مجتبی شکوری گفت: در حال حاضر در استان خراسان شمالی 10 هزار خانواده از نعمت گاز طبیعی محروم هستند که 80 درصد این افراد در شهرستان راز و جرگلان ساکن هستند.
۱۰هزار خانوار در خراسان شمالی محروم از نعمت گاز طبیعی,

به گزارش پایگاه خبری شیروان به نقل از عصر اترک مجتبی شکوری، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی اظهار کرد: با هدف جلوگیری از سواستفاده از مصرف کپسول های گاز در سوخت خودرو طرح گاز مایع (LPG) از 20 مرداد ماه 99 شروع شد و براساس این طرح مقرر شد که خانواده هایی که از نعمت گاز محروم هستند اطلاعات خود را در سامانه " نیو تجارت آسان " ثبت کنند.

وی ادامه داد: بعد از ثبت نام در این سامانه، سهمیه مورد نیاز خانواده در کارت بانکی آنها شارژ و عوامل توزیع، کپسول های مورد نیاز را در درب منازل با قیمت مصوب 9 هزار و 700 تومان تحویل خانواده خواهند داد.

شکوری اضافه کرد: اطلاع رسانی لازم  برای ثبت نام در این سامانه از طریق صداو سیما ، فضای مجازی و جلسات حضوری با فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران انجام شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی با اشاره به اینکه گاز مایع در سبد سوخت خودرو جای ندارد، گفت: نظارت بر سوخت گیری این خودرو ها با گاز مایع بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت و دستگاه های نظارتی است ، همچنین شرکت نفت آمادگی خود را برای همکاری با این دستگاه ها اعلام می کند.

این مقام مسئول خاطرنشانکرد: کالابرگ، نفت سفید جمع آوری و اولین مرحله توزیع الکترونیکی نفت سفید آغاز شده است، متقاضیان برای کسب اطللاعات بیشتر به سایت این شرکت مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان