آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ساعت ۲۰:۵۴

نشست استانی طرح آبا در شیروان برگزار شد

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی جلسه هماهنگی طرح آبا (آشتی با آموزش) در شیروان برگزار شد.
نشست  استانی طرح آبا در شیروان برگزار شد,

به گزارش پایگاه خبری شیروان ، دکتر عزیزی رئیس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در این جلسه هدف از اجرای این طرح را جذب حداکثری بازماندگان از تحصیل و ارتقا نرخ پوشش تحصیلی افراد لازم التعلیم دانست و افزود: این طرح با استفاده از روش آموزش از راه دور و تجهیزات آموزش الکترونیکی، ظرفیت های بومی و منطقه ای و با مشارکت و همکاری موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد راه اندازی شده است.

وی بیان داشت: با توجه به ضرورت به روز شدن شیوه های آموزش سنتی در جهان و روی آوردن به شیوه های نوین آموزشی بر پایه تجهیزات و امکانات دیجیتالی و الکترونیکی از راه دور، طرح آبا به اجرا در آمد. این طرح با بهره برداری از حداقل امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به عنوان سرمایه گذاری ماندگار و ثابت، و با همکاری سازمان آموزش و پرورش و نهادهای خیریه و مردمی، در دور افتاده ترین مناطق کشور آغاز به فعالیت نموده است.

عزیزی خاطر نشان کرد: در این مشارکت دو سویه موسسه با سازمان، طرفین با تعهداتی چون پرداخت هزینه های تجهیزات اعم از تجهیزات الکترونیکی کلاس های مجازی شامل تلویزیون و لپ تاپ و میز و نیمکت، و حقوق و مستمری فرد تسهیلگر، و شناسایی بازماندگان از تحصیل، خیرین مدرسه ساز و مدارس غیرانتفاعی برای جلب مشارکت های مردمی در این پروژه از سوی سازمان، به فعالیت خواهند پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش شیروان افزود : این طرح موفقیت آمیز خواهد بود چرا که هدفش فراهم نمودن تمهیدات لازم برایبازماندگان از تحصیل و ارتقای سواد است.

انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان