آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ساعت ۲۰:۵۵

کشف بیش از یک کیلوگرم تریاک در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کشف یک کیلو و 750 گرم موادمخدر سنتی از نوع تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.
کشف بیش از یک کیلوگرم تریاک در شیروان  ,

به گزارش پایگاه خبری شیروان ، سرهنگ مسعود وحیدی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل شخصی اش اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می کند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 شهرستان شیروان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضایی اقدام به بازرسی از منرل متهم کردند، افزود: ماموران در بازرسی از منزل این فرد موفق به کشف مقدار یک کیلو و 750 گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک که به طور ماهرانه در قسمتی از منزل جاساز شده بود، شدند.  

وی خاطرنشان کرد: در این راستا یک سوداگر مرگ دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پایان با تاکید بر تشدید اقدامات پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر گفت: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان را به سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه را به مخاطره می اندازد نمی دهد و از شهروندان عزیز همواره انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان