آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ساعت ۲۰:۱۶

پلمب محل توزیع مواد مخدر در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از پلمب یک باب مغازه که محل توزیع مواد مخدر در این شهرستان بود خبر داد.
پلمب محل توزیع مواد مخدر در شیروان ,

به گزارش پایگاه خبری شیروان ، سرهنگ مسعود وحیدی با اعلام جزئیات این خبر گفت: به منظور برخورد با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر، طرح پاکسازي پارک ها و تفرجگاه ها از فروشندگان مواد مخدر و معتادين متجاهر با جدیت توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شیروان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران در اجرای این طرح موفق شدند یک باب مغازه که محل توزیع مواد مخدر بود را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی، این محل مورد بازرسی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی های انجام شده از محل مورد نظر، مقداری مواد مخدر کشف و ضبط شد، تصریح کرد: در این رابطه 2 نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه این محل نیز در اجرای دستور مقام قضائی پلمب شد، خاطر نشان کرد: در اجرای همین طرح تعداد 11 نفر معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.

سرهنگ وحیدی با تاکید بر اینکه پليس با تشديد اقدامات كنترلي و نظارتي خود در صدد کاهش ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي است، اظهار داشت: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طريق پل ارتباطی 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان