آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گفتگو | کد خبر: ۲۸۲۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ساعت ۱۸:۵۹
بانوی شیروانی عضو سابق تیم ملی کاراته :

حجاب جزو جدایی نشدنی بانوی ایرانی است/بازماندن از مسابقات جهانی بخاطر نبود حمایت

گلی تقی زاده، بانوی شیروانی عضو تیم ملی کاراته با اشاره به اینکه حجاب و پوشش جزو جدانشدنی یک بانوی ایرانی است، گفت: عفاف و حجاب نشان دهنده ی یک پوشش نیست بلکه یک نوع رفتار است.
حجاب جزو جدایی نشدنی بانوی ایرانی است/بازماندن از مسابقات جهانی بخاطر نبود حمایت,

به گزارش پایگاه خبری شیروان ؛ گلی تقی زاده، متولد سال 72، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی کامپیوتر و اصالتا شیروانی است که از سال 85 با علاقه زیادی که به رشته کاراته داشت، کار در این رشته را شروع کرد.

تقی زاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بعد از 9 سال کار در این رشته ورزشی، از سال 94 بصورت حرفه ای این ورزش را ادامه دادم و به عضویت تیم ملی کاراته درآمدم.

14سال از ورودم به رشته کاراته می گذرد، در این مدت در مسابقات زیادی شرکت کردم و موفق شدم مقام های بسیاری را در مسابقات داخل کشور کسب کردم.

برای شرکت در مسابقات جهانی نیز دعوت شدم، اما بدلایل بالا بودن هزینه های مالی و عدم حمایت  نتوانستم در مسابقات خارج کشور شرکت کنم.

 

من در یک کشور اسلامی زندگی می کنم و حجاب و پوشش جزو جدانشدنی برای یک بانوی ایرانی است، در تمام مسابقات ورزشی گاها با وجود گرمایی که ایجاد می کند و یا سختی هایی که در حین مسابقه می تواند داشته باشد، اما همیشه درزمان تمرین و مسابقه با پوشش کامل حاضر شدم.

به نظر من عفاف و حجاب نشان دهنده ی یک پوشش نیست بلکه یک نوع رفتار تلقی می شود که یک بخش آن داشتن پوشش مناسب است.

من معقتد هستم که پوشش فقط برای بانوان نیست، بلکه یک خصلت روحی و فطری در وجود زن و مرد وجود دارد که ظاهر آن پوشش باید مناسب باشد پس استثنایی وجود ندارد.

در حال حاضر در دو باشگاه شهرستان شیروان به عنوان مربی مشغول به فعالیت هستم  و هدفم برای آینده این است که به عنوان بهترین داور و قضاوت کننده در این رشته باشم و بتوانم با تمرینات حرفه ای به جایگاه بالایی برسم.

انتهای پیام/. حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان