آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ساعت ۲۱:۳۱
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی خبر داد:

دارالقرآن شیروان تا دهه فجر ۹۹ به بهره برداری می رسد

امین فلاح با اشاره به اینکه از محل اعتبارات ملی مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای تکمیل پروژه درالقرآن شیروان تخصیص داده شده است، گفت: این پروژه تا دهه فجر 99 به بهره برداری خواهد رسید.
دارالقرآن شیروان تا دهه فجر 99 به بهره برداری می رسد,

امین فلاح، مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس خراسان شمالي در گفتگو با خبرنگار عصر اترک شیروان در رابطه با پروژه دارالقرآن امام علی این شهرستان اظهار داشت: ساخت این پروژه از سال 86 همزمان با سایر دارالقرآن های استان با پیمانکاری آموزش و پرورش آغاز شد.

وی ادامه داد: بعد از گذشت مدت زمانی  پروژه دارالقرآن شیروان برای تکمیل و بهره برداری به اداره نوسازی مدارس استان واگذار شد.

فلاح اضافه کرد: دلیل اصلی تاخیر در تکمیل این پروژه تخصیص استانی بود، براین اساس به دلیل کم بودن یا نبود اعتبارات استانی به تعویق افتاد.

این مقام مسئول با بیان اینکه به تاخیر افتادن بهره برداری از این پروژه آموزشی به دلیل عدم وجود تاسیسات گرمایش و سرمایشی، محوطه سازی و دیوار کشی بوده است، گفت: تمامی تجهیزات خریداری شده است، قرارداد با پیمانکار منعقد و کار شروع شده است.

مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان با اشاره به اینکه این پروژه یک هزار و 300 متر مربع زیربنا دارد، گفت: در سال جاری برای تکمیل و بهره برداری آن از محل اعتبارات ملی مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان جذب شده است.

فلاح بیان داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده این پروژه تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ حق بین


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان