آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ساعت ۲۱:۲۲
در جلسه شورای اداری شیروان مطرح شد:

سرمایه گذاری ۱۷هزار میلیاردی در شیروان طی ۸ سال گذشته

نماینده شیروان گفت: در طول ۸ ساله گذشته ۱۷ هزار میلیارد تومان پول و سرمایه ملی در شیروان اختصاص یافت که ۱۲ هزار میلیارد تومان محقق شده و ۵ هزار میلیارد تومان در حال تحقق است.
 سرمایه گذاری 17هزار میلیاردی در شیروان طی 8 سال گذشته,

به گزارش پایگاه خبری شیروان عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: در طول ۸ ساله گذشته ۱۷ هزار میلیارد تومان پول و سرمایه ملی در شیروان اختصاص یافت که ۱۲ هزار میلیارد تومان محقق شده و ۵ هزار میلیارد تومان در حال تحقق است.

وی با بیان اینکه آماده هر گونه همکاری با دکتر جدی نماینده منتخب مردم شیروان در مجلس یازدهم هستم افزود: در زمان آغاز نمایندگی بنده وضعیت آسفالت شهرستان ۳۸ درصد بود که امروز سرانه آسفالت به بیش از ۸۰ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: پس از کلنگ زنی  پروژه گاوداری ۱۰ هزار راسی شیروان که ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، روز سه شنبه هفته جاری کلنگ احداث پروژه گلخانه ۱۰۰ هکتاری شیروان به زمین خواهد خورد که اتفاق مبارک بزرگی خواهد بود.

عبدالرضا عزیزی خاطرنشان کرد: بنده رد صلاحیت خودم را به پای نظام و ولایت نمی گذارم، دلیل عدم صلاحیت بنده، عدم سوء شهرت در حوزه انتخابیه عنوان شده بود.

امام جمعه شیروان در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در سطح شهرستان شیروان توزیع شد اما مشکل اقتصادی و حاشیه نشینی در شیروان وجود دارد که باید با کمک و همدلی و همراهی جمعی نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

حجت الاسلام تکمیلی یادآور شد: شهرستان شیروان نسبت به تعداد جمیعت موجود، وضعیت اشتغال نامناسب دارد و باید در صدد صنعتی شدن شهرستان باشیم و در سال جهش تولید باید بنگاه های اقتصادی شهرستان را فعال کنیم.

وی تاکید کرد: وضعیت اجتماعی و فرهنگی شهرستان باید ساماندهی شود.

علی جدی نماینده منتخب مردم شیروان در مجلس دوره یازدهم شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: از تمام افرادی که در گذشته برای توسعه شهرستان زحمت کشیدند تقدیر و تشکر میکنم و از تمام ظرفیت ها در آینده برای اجرای برنامه های توسعه ای شهرستان استفاده خواهم کرد.

وی گفت: نگاه سیاسی به برنامه های توسعه محور ندارم و در حوزه اختیارات مدیران دخالتی نمیکنم اما در انجام ماموریت ها و وظایف، کوتاهی مدیران را قبول نمیکنم.

جدی خاطرنشان کرد: مردم شیروان خاطرات خوشی از نصب تابلوها و کلنگ زنی ها ندارند، در یک سال اول با کمک نماینده های سابق پیگیری میکنیم تا نتیجه اجرا یا عدم اجرای آن مشخص شود.

 فرماندار شیروان در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: مردم و مسئولین شهرستان همکاری و همراهی خوبی در جهت پیشبرد اهداف توسعه ای شهرستان داشتند و این همراهی امنیت و اعتماد سرمایه گذاران را به همراه داشته است.

امین رضا مراتی اظهار داشت: سهم شیروان در تسهیلات اشتغال پیدار روستایی و عشایری در استان ۱۷ درصد بوده که امروز ۱۱۰ میلیارد تومان جذب شده است.

وی افزود: احداث مجتمع دامداری قلعچه یک کار و حرکت نوین در جهت هزینه کرد صحیح تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری بوده است.

 مراتی با تشکر از زحمات 8 ساله عزیزی نماینده شیروان خاطرنشان کرد: امروز حضور دو نماینده منتخب جدید و اسبق مردم در کنار هم نوید روزهای خوشی را برای شهرستان دارد و مدیران شهرستان باید از طریق نماینده از ظرفیت های ملی در جهت جذب اعتبارات ویژه اقدام کنند.

انتهای پیام/حق بین

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان